Korzystając z serwisu akceptujesz politykę cookies. Więcej na ten temat znajdziesz tutaj.
Strona główna
O FIRMIE
Oferta
Serwis
NASZE ROZWIĄZANIA
AKTUALNOŚCI
KONTAKT

Systemy Kolejkowe

Bankomat jest oficjalnym przedstawicielem firmy Qmatic, oferującej systemy kolejkowe wspomagające zarządzanie przepływem Klientów (CFM - Customer Flow Management), poprawiające satysfakcję z obsługi, zwiększające konwersję dzięki zastosowaniu nowatorskich możliwości reklamowych oraz wprowadzające skuteczne rozwiązania związania systemów kolejkowych. Dodatkowo wdrożenie systemu firmy Qmatic pozwala na optymalizację pracy zespołu i zmniejszenie kosztów operacyjnych.


Rozwiązaniem proponowanym przez nas jest system Qmatic Solo. 

Jest to rozwiązanie:
  • Umożliwiające wdrożenie wirtualnego kolejkowania w oddziale
  • Nadające się do punktów/oddziałów z jedną lub kilkoma kategoriami usług
  • Zawierające wsparcie różnych scenariuszy sprzedażowych: oddziałów bankowych, punktów handlowo usługowych, punktów "kliknij i odbierz" itp.
  • Łatwe w instalacji, bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt
  • Oparte na aplikacjach webowych, działające zarówno w trybach on-line jak i off-line
  • Posiadające wsparcie dla statystyk, ekranów reklamowych i alertów SMS
  • Umożliwiające zainstalowanie dodatkowego oprogramowania umożliwiającego zarządzanie statystyką z poziomu Centrali firmy
  • Posiadające możliwość rozwinięcia do wersji dla dużych przedsiębiorstw (Qmatic Enterprise)
  • Zainstalowane i używane w tysiącach punktów na całym świecie

  • Solo posiada modułową budowę, dzięki czemu do rozpoczęcia działania wystarczy najprostszy zestaw instalacyjny, składający się z automatu biletowego, oprogramowania i ekranów LED. Reszta modułów jak komunikaty SMS lub moduł reklamowy, może być zakupiona w późniejszym terminie – wszystko w zależności od potrzeb.


    Wdrożenie Solo zapewnia wiele korzyści dla Klientów, w tym m.in.:
  • zmniejszenie rzeczywistego i odczuwanego czasu oczekiwania Klienta
  • zapewnienie prywatności i dyskrecji
  • umożliwienie spędzania czasu oczekiwania w użyteczny sposób
  • możliwość reklamowania innych usług na biletach kolejkowych i/lub reklamach na wyświetlaczach LCD

  • System Solo, dzięki możliwości przetwarzania danych statystycznych (dostępnych „na żywo”) oraz wysyłaniu raportów do kadry zarządzającej, umożliwia również optymalizację procesów w firmie tak, aby zwiększyć zyski bez ponoszenia dodatkowych wydatków.


    Możliwe jest to dzięki m.in.:
  • dostarczeniu informacji o stanie kolejki (ilość oczekujących na obsługę, czas obsługi, ilość zalogowanych pracowników itp.)
  • dopasowanie potrzeb Klienta do poziomu zaawansowania personelu
  • powiadamianiu pracowników wiadomością sms o pojawieniu się nowego Klienta
  • mierzeniu wielu czynników statystycznych

  • Przykłady zastosowania systemu Qmatic Solo wraz z dodatkowymi modułami:
  • salony i warsztaty samochodowe
  • laboratoria medyczne
  • małe kliniki medyczne
  • apteki


  • Więcej informacji o modułach dostępnych poniżej możesz znaleźć w naszej ofercie produktowej.





    W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Tel. 22 843 86 70
    E-mail: info@bankomat.pl


    Bankomat sp. z o.o. sp.k.
    ul. Potocka 27
    01-619 Warszawa
    email: info@bankomat.pl
    tel.: 22 843 86 70
    fax: 22 843 89 32

    Copyright © 2015 Bankomat sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.