Poniżej przedstawiamy informacje, które pomogą Państwu w prawidłowym wysłaniu zapytania ofertowego.
Wyszukaj produkt, którym jesteś zainteresowany.
Można to zrobić na kilka sposobów:
użyć wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu strony
skorzystać z menu "Oferta", gdzie znajdują się oferowane przez nas urządzenia podzielone na kategorie
wybrać określoną branżę ze strony głównej
Wprost z wyników wyszukiwania można przejść do przeglądania poszczególnych modeli, jakie aktualnie posiadamy w swojej ofercie. Każde urządzenie jest przez nas dokładnie opisane, a poza zdjęciem zawiera szczegółową specyfikację techniczną jak i kartę produktu z dodatkowymi informacjami odnośnie danego urządzenia. Jeżeli opis techniczny zawiera za mało danych albo potrzebujesz fachowej porady eksperta zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami – mailowo, bądź telefonicznie. Chętnie doradzimy w wyborze, a także odpowiemy na szczegółowe pytania dotyczące naszej oferty produktowej.
Jeśli chcesz złożyć u nas zamówienie, nie musisz się rejestrować!
Nie wymuszamy rejestracji żeby złożyć pierwsze zamówienie – jedyne co trzeba podać to dane umożliwiające późniejsze skontaktowanie w celu finalizacji zamówienia. Jeśli jednak chcesz założyć swoje konto, wystarczy wcisnąć przycisk "Rejestracja" i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie. Dzięki rejestracji przy kolejnych zamówieniach nie będziesz musiał za każdym razem uzupełniać swoich danych oraz w przyszłości będzie istniała możliwość skorzystania z dodatkowych rabatów dla stałych klientów.
Składanie zamówienia.
Aby złożyć zamówienie na interesujące Ciebie urządzenia wystarczy kliknąć na przycisk „Złóż zamówienie”. Zostanie ono zapisane w zakładce "Zapytanie ofertowe" znajdującej się w prawym górnym rogu (nad polem wyszukiwarki). Można oczywiście dodać wiele urządzeń przed wysłaniem zapytania ofertowego.
Po przejściu na stronę zapytania ofertowego wystarczy wpisać podstawowe dane kontaktowe, dzięki którym będziemy mogli się z Państwem skontaktować (dane wypełnione są automatycznie w przypadku zarejestrowanego i zalogowanego użytkownika), wpisać uwagi do zapytania, na które powinniśmy zwrócić uwagę oraz wybrać ewentualne opcje dodatkowe:
Sposób w jaki mamy dostarczyć zamówione urządzenia: możliwy jest odbiór osobisty z naszego magazynu lub dostawa za pośrednictwem kuriera
Wybór pakietu serwisowego: standardowy, naprawa w serwisie w ciągu 48h lub naprawa u Klienta w ciągu 48h
Wybór pakietu konserwacyjnego: standardowa konserwacja (tzw. „per call”) lub dodatkowe konserwacje – 2, 4 lub 6 w ciągu roku
Gwarancja: standardowa (12 miesięcy) lub przedłużona – 24 i 36 miesięczna.
Wybór powyższych opcji nie jest wymagany do prawidłowego wysłania zapytania ofertowego - zdanie będzie można zmienić w trakcie rozmowy z naszymi ekspertami z działu handlowego.
Po wypełnieniu wymaganych pól wystarczy wysłać zapytanie przyciskiem "Wyślij zapytanie" a nasi eksperci skontaktują się z Państwem aby doprecyzować szczegóły zamówienia.
Jeśli zależy Ci na szybkim kontakcie, namawiamy do skorzystania z funkcji czatu z naszymi specjalistami. Okienko znajduje się na każdej stronie produktowej a jeśli wszyscy pracownicy będą w danym momencie zajęci, prosimy o zostawienie do siebie kontaktu - skontaktujemy się w ciągu kilkunastu minut!
W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Tel. 22 843 86 70
E-mail: info@bankomat.pl